středa 3. dubna 2013

Pergola-skleník,kde tu prodávají JARO....

Dnes jsem konečně nafotila pro Vás všechny a hlavně pro Zuzku Pergolu,skleník ve kterém se tu ve Virginii prodávají kytky v květináčích,stromky ,keře,hlína a semínka.Tak se půjdeme podívat,ne?










Tak jak se Vám líbí irský prodej kytiček?Mně moc,ještě vzadu za Pergolou je udělaná prolézačka pro děti s domečkem z kůlů.To jsem zapomněla vyfotit.Dnes je sice chladno,ale sluníčko mne vytáhlo ven.Taky jsem musela na poštu,protože mi přišel poslední dárek z výměny.Od Janičky z Petřvaldu.A ten dárek Vám ukáži příště.Krásný den!

4 komentáře:

  1. Jééé, moc děkuji, krásná prodejna:-) také tady mám pár oblíbených a když si vzpomenu a vezmu fotoaparát, tak ti také některou zdokumentuji. V té jedné mají přímo kouzelný trávník:-) Podobné prodejničky navštěvuji moc ráda:-) a když mají příjemné ceny, tak to nemá chybu. Ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko, krásná prodejna .... a to sluníčko tomu dodává ještě větší kouzlo.
    Krásné dny ... Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Marci,krása.
    Podobné obchody jsou bezva místo na jarní procházku a načerpání inspirace.No a jasně,že odejít odtud s prázdnou asi jen tak nejde.
    Moc tě zdravím!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Týý jo.... tam bych byla pořád:-))))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!