neděle 15. prosince 2013

3. Adventní neděle

Pařížské rohlíčky, Máslové košíčky z ořechovou náplní, Kokosové věněčky, Išelské stromečky
Začala jsem v úterý, ještě neskončila, v lednici odpočívá těsto na strojkové banánky z pudinků
Hrudky kakaové s důlkem, v důlku rybízová marmeláda, navrh čokoláda
Mušličky z kokosového, máčené v bílé čokoládě a v kokosu
Linecké
Mocca cukroví, s polevou s bílků a cukru a kávy, s kávovým krémem
Dnešní odpolední činnost-makronky s náplní s mascarpone ušlehané s černorybízovým džemem


Doufám, že jste si třetí adventní neděli všechny náležitě užily! Cukroví na obrázcích není všechno, co jsem pekla, vedle v chladné místnosti mám uložené ještě dvě plechové krabice s cukrovím, do kterých cukroví přidávám hned, jak je hotové a ty ponesu do irských rodin jako dárek, těsně před Vánoci, jako každý rok.Přeji Vám všem hezký večer a příjemný týden!

20 komentářů:

  1. Páni! Marcelko u tebe je to jak v cukrárně. Musela jsi si pěkně máknout :-)
    Přeji krásný večer Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, je to tak třetina toho, co jsem kdysi pekla, když jsem ještě nebyla osamocená jednotka. Spousta druhů ještě chybí-vosí hnízda, vanilkové rohlíčky, ořechy, myslivecké knoflíky. Nemohu sem odstěhovat absolutně vše! Díky moc za pochvalu!

      Vymazat
  2. Ahoj Marcelko, ty jsi toho napekla a nazdobila. Krásné cukroví, jsi šikovná. A jak dopadlo to želé? Určitě se hodí. ahoj a hezký týden. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Zuzko, želé skvělé, opravdu ta pravá chut lineckého cukroví! tay jsem při mazání ujídala...ach jo! Tak snad budeš mít v práci už trošku oraz,přála bych Ti to! Marcela

      Vymazat
  3. Marcelko, páni, ty tedy jedeš - totiž pečeš :o) Myslím, že to bude moc krásný dárek, jestli se nemýlím, drobné cukroví není na Vánoce v Irsku zvykem...
    Měj se moc hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, chválí mi ho každý rok, ale cukroví s naším rumem, který kvůli tomu vozím, jim moc nejede, nejsou zvyklí. A děkuji za pochvalu! Tobě také hezký týden-poslední předvánoční!

      Vymazat
  4. Tohle je pro mě prostě NEUVĚŘITELNÝ! Jsi fakt dobrá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mne je Lucie neuvěřitelný, že někdo umí napsat velké "ř" s háčkem.Já na to dodnes nepřišla! Děkuji za pochvalu, těší mne to!

      Vymazat
  5. Jejda Marcelko, ty si snad děláš zásobu i na příští vánoce:-)))
    To ani nemůžu ukázat manželovi, hned by taky chtěl tak krásné cukroví:-)
    S košíčky a rohlíčky mi fakt děláš chutě:-))
    Já ještě udělala nějaké falešné cukroví a dneska jsem pekla tvarohové kokosky, našla jsem recept, no musela jsem ho vyzkoušet:-))) A dobré:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda Ajko, až se tu červenám nad tou chválou! Manžel je určitě spokojený s Tvým cukrovím, protože od Tebe, pečené s láskou pro Tvé nej...je stejně nejlepší! Se mnou je to tak, že ochutnávám při pečení, trošičku si nechám na stůl a zbytek rozdám! Těm potřebnějším...

      Vymazat
  6. No ty jsi úžasná...takových druhů a tak krásně nazdobíno. Irské rodiny budou čučet :o)))

    OdpovědětVymazat
  7. No tak to tedy koukám. Jako dárek určitě ideální a jsem zvědavá na ty tvoje makronky - doufám, že se pochlubíš. Chystám se na ně totiž taky :-)
    měj se fajn Marci
    Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Makronky jsou na poslední fotce , jen byly trochu tvrdší.Lepší je je péct tak na 140 jenom a ještě možná teplotu snížit.Ty mé byly takové tvrdší!

      Vymazat
  8. Marcelko,
    tady je krásně napečeno!! Tééédy!!
    To budou moc hezké dárečky-takové jsou stejně nejlepší!§
    přeji krásný předvánoční čas a posílám pozdravení do dáli•
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  9. Marcelko já myslela,že to pečeš pro sebe,ale z komentářů vyplývá,že nejen pro sebe,ale i jako dárek,který určitě potěší netradičním cukrovím.Máš to všechno moc krásné,jsi šikovná.Krásný zbytek Adventu.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky Marci!
    Téééda,ty nezahálíš a máš už toliko druhů
    Já mám konečně od zítřka volno,tak taky začnu.
    Marci,moc zdravím a mávám do dálky!

    OdpovědětVymazat
  11. To je tedy nádhera, takového cukroví! Už mám také téměř napečeno, dnes jsem ještě něco slepovala, aby měla dcera na besídky. Pak už jen nějaké nepečené.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!