pondělí 16. prosince 2013

Radost z dárku !

Minulý týden mi přišel balíček od Zuzky z blogu "korálky dnů", Zuzka byla tak hodná , že mi poslala odbarvovač na háčkovanou krajku, která se mi povedla obarvit. Do balíčku mi přidala pár sáčků čajů vynikající značky a překvapení. Zuzko, měla jsem velikou radost a byla překvapená tou něžnou sněhově bílou nádherou! Moc Ti za dárek děkuji a vím, že se mi povedlo překvapit i Tebe. Já pro Zuzku do vánočního balíčku, kromě knížky v angličtině s pohádkami vytvořila tento věneček:
A protože jsem obdivovala háčkované záložky do knih ve tvaru andílků, na něž Zuzka dávala odkaz , musela jsem si hned po přečtení jejího příspěvku sednout a zkusit je uháčkovat. Padla na ně malinká klubíčka zbytků přízí a zde jsou:
Fotografie není moc dobrá, fotila jsem v noci , s cukrovím z předešlého příspěvku. Andílci poletí všichni ještě s vánočnímy přáníčky tam k nám, do dálky! Jsem ráda, že jsem se do blogování pustila a získala tím spoustu , i když zatím jen virtuálních přátel! Mějte se moc krásně a na závěr ještě jednu moc hezkou vánoční písničku , uvařte si čaj , zastavte se a poslouchejte ten text. Mne pohladil na duši!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!