pátek 17. ledna 2014

Večeře podle Monči z " U nás na kopečku "

Včera jsem otevřela blogy a zaujal mne recept na rustikální bagety a cuketu na blogu u Moniky z " U nás na kopečku ". Oboje Vám mohu vřele doporučit, cuketu jsem skoro nestihla vyfotit, protože než vykynulo těsto na bagety, nejen že bylo uvařeno, ale i málem snědeno. Tuhle mističku cukety, co zbyla, jsem si nechala na dnešek a byla ještě lepší než včera! U Monči je takových, skutečně vynikajících receptů spousta, určitě její blog znáte, já za sebe mohu napsat, že cuketu na tento způsob budu dělat častěji !
Amarylis jsem si koupila včera, tak moc se těším na jaro, že jsem si musela udělat radost. Má nádherně červenou barvu, ale já mám díky Zuzce z blogu " Korálky dnů " stažený nový program na úpravu fotografií a tak máte foto černobílé. Až rozkvete úplně, ukáži Vám, jak nádhernou barvu má.
Další skřítovská, pro holčičku, co je ještě do dubna u maminky v bříšku. Pavlínka... se bude jmenovat!

Přeji Vám všem krásný víkend, já tu budu mít Kesynku a Chlapečka, pejsky od Gábiny, která letí na víkend domů na křtiny neteři. A taky Vám prozradím, že pletu, teda i párám a pak zase pletu. Po třiceti letech a skoro rok intenzivního háčkování je to BOJ ! Ale už se to rýsuje... určitě výsledek ukážu ! Snad nebude o víkendu pršet a já Vám v lese pejsky vyfotím, až půjdeme na procházku. Mějte se krásně!

6 komentářů:

  1. Marcelko,
    posílám pozdravení!!
    Monika na kopečku má svělé recepty!! a taky mejdlíčka.
    Tu cuketu budu muset taky vyzkoušet. :o))
    hezky tvoříš, těším se na Tvé pletení!!!
    Užij si hezky víkend***
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jarko za pozdrav a pochvalu. Cuketa od Moniky je skvělá, mám pocit, že si ji zítra udělám znovu. Ještě ted pletu, posledních pár řad. Je to nekonečné...

      Vymazat
  2. Jé, ta čepička je roztomilá:-)) Podobné jsem pletla dětem, vždy s obr bambulí, jsem na nich nějak ulítlá:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi líbí, Ajko. Ještě asi uháčkuji nějaou barevnou ,jestli seženu nějaký hezký melír vlnu.

      Vymazat
  3. Ahoj Marcelko, koukám, že zajímavě upravuješ fotky....mávám za vodu.....ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  4. To je díky Tobě Zuzanko, ten program je skvělý, cos mi poradila! Díky a taky mávám...Marcela

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!