pondělí 3. listopadu 2014

Podzimní výměna

V pátek jsem posílala " Nejlepší vychovatelce dětských duší" Dáše balíček s dárkem z Podzimní výměny.
Dnes jsem byla mile překvapena rychlostí irské pošty. V mailu mne čekalo po otevření počítače toto:

Ahoj Marcelko,

balíček MÁM! Marcelko, strašně moc, moc děkuji.  Ty jsi mě úplně vystihla. Krásně podzimně barevná síťovka s ovečkou a rolničkou pro štěstí a radost,, pokaždé, když ji vezmu do ruky, na tebe vzpomenu, na mýdlíčka jsem ujetá ;-) a sovička, kterou můžu přidávat do kterékoli výzdoby. A ještě to oslovení ( jen si nejsem jistá, že tak smýšlejí všechny děti ;-)) Ještě jednou mocinky děkuji. 
Marcelko, já si vůbec neuvědomila, že jsi vlastně v zahraničí! Takže balíček opravdu letěl.;-) Prosím tě, přáníčko mi radši nafoť, nevím, jak máte drahou poštu, ale asi to bude stát dost. I tak z něho budu mít radost. 

Díky tobě mám dnes den o hodně hezčí. Měj se hezky a hlavně, ať jsi fit! Pa, pa, Dáša


Jsem ráda, že jsem Dáše udělala svým dárkem radost, děkuji za pěkný mail a ještě jednou děkuji Martě za super akci. Dáša je vychovatelka v družině a moc se mi líbí její tvoření s dětmi, o kterém píše na svém blogu.
http://daglarka.blogspot.cz/

3 komentáře:

  1. Ahoj Marcelko
    barvičky jsou moc hezké a jak se opakuji snad ten tvůj také přijde.Napiš mě pak na email.
    Hezký den Marťula.....a odpočívej.

    OdpovědětVymazat
  2. Co říct, když se sejdou dvě správné a šikovné ženské - prostě krása!
    Posílám pozdravy Marcelko! Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelko ta sieťovka nema chybu, je super :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!