pondělí 27. dubna 2015

Míša dort a radost i smutek....

Včera jsem pekla Míša dort pro Soninu k narozeninám. Trošku problém, protože irský tvaroh je řídký , i když dobrý, ale krém na Míša řezy z našeho tvarohu vypadá podstatně lépe. Víc jsem dělat nemohla, dopadl tak, jak vidíte na obrázku. Snad bude chutnat a bude z něj Sonina mít radost.
A mám také zase oba pejsky. Kesynku pokousala Eliška, navíc za měsíc co si ji vzala Gábina zpět, staršně stloustla a zešedivěla, musel to pro ni být stres asi, v tom plném domě lidí a zvířat, tak jsem řekla, aby mi ji zase přivezli. Chlapeček docela žárlí, protože měl pořád moji pozornost, ale ono se to srovná!
Takhle totiž trávil většinu času, když tu byl sám. A nebo na mém klíně. Nyní už jsou zase dva a tak je to trochu jiné. Kesynka je opravdu těžší než on, má skoro šest kilogramů a oba je na klíně nemohu držet, trpěly by moje nohy a můj krevní oběh.

Tak si to užívají, ten klídek tady... U nás se jinak docela ochladilo, už začíná skoro každý den pršet, chvílema vyleze sluníčko, ale fouká chladný vítr. prostě dubnové počasí. Těším se na květen a to nejen proto, že mi přiletí na návštěvu můj syn Luboš s jeho přítelem na celých sedm dní. Pořád v to doufám, protože mají kluci moji nyní velké trápení. Před dvěma týdny  jejich bulteriérka prodělala těžkou operaci a nyní jim veterinář sdělil smutnou zprávu, že Emča má akutní leukémii a umírá. Můj syn skoro nespí, špatně to snáší, ale rozhodnutí ji nechat odejít je na nich dvou. Moc na ně myslím a vím ,jak jim je! A jak je to těžké, Tvrdil jim, že sama nepřežije týden a je to již třetí. Včera jsem se synem mluvila skoro hodinu, brečel mi do telefonu, protože se nemohou rozhodnout oba stejně.Moc bych si přála aby se dohodli a Emču po deseti a půl letech nechali odejít ....

6 komentářů:

  1. Marcelka, torticku si urobila krasnu...urcite urobi radost, to nepochybujem :-) Psikovia sa budu mat u Teba ako v raji, viem, ze mas dobre srdiecko a nebude im u Teba nic chybat...chce to len cas a chlapecek si tiez zvykne :-) A Emci mi je velmi luto, viem, ze je to tazke rozhodnutie a nechcela by som sa ocitnut v ich situacii...urcite sa rozhodnu spravne, drzim palceky...

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelka, torta vyzerá bezvadne a určite je vynikajúca...
    a psíka mi je ľúto a hlavne tých, ktorí musia urobiť to ťažké rozhodnutie...

    OdpovědětVymazat
  3. Dort je parádní a Emči je mi moc líto....

    OdpovědětVymazat
  4. Ach jo, u nás jsem musela rozhodnout já a po noci trápení jsem hned ráno volala veterináři a on přijel dokonce k nám domů dal Jenny injekci ... ale jak říkám ... ach jo.

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelko, dort vypadá moc dobře a určitě i výborně chutnal. Emču lituju, ale i kluky, bude to těžké rozhodnutí. M.

    OdpovědětVymazat
  6. Marcelko, není to lehké rozhodování, ale pak se člověku uleví, vím o čem mluvím. Dort je hezký a Kesynka jistě velmi spokojená :o), však se hezky budou mít oba :o) Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!