středa 27. května 2015

Pletky, něco pro zdraví a taky pro duši...

Všechny Vás moc zdravím ze studeného a deštivého Irska. Léta se tu snad vůbec letos nedočkáme, je s bídou 11 až 12 st., fouká studený vítr a několikrát za den prší. Dnes jsem byla v nemocnici v Navanu na krvi, jela jsem docela se strachem, protože minule byla má krev moc řídká, měla hodnoty 3,6 a to už prý je moc.Dnes trošičku klesla na 2,9 ,tak mám radost. Nechtěla bych zpět do nemocnice. Protože je počasí takové jaké je, jdu ven několikrát za den s hafánkama ,ale jinak sedím a pletu . Zkouším další svetr podle Doroty, a jsem tak v půlce a na kruhové jehlici již mám 320 ok. Tak se nechám překvapit, jak to nakonec dopadne!

Příze je jemná, 75% vlny a 25 % polyamidu Delight od Drops, odstíny 03 a 04, ale ještě budu přiobjednávat a asi přidám ještě nějakou jinou barvu.
Chlapeček je zahleněný a kašle, tak jsem byla nasbírat jitrocel za kostelem a už je připravený na výrobu sirupu. Dodnes si z dětství pamatuji, jak mi ten z lékárny voněl a chutnal. Nevím, zda to pejskovi pomůže, snad mu tím sirupem neublížím. Budu mu pak dávat malinké dávky, dvakrát denně, snad se jeho kašel zlepší!
Až dopletu, moc se těším, jak nakrmím svou duši !!! Dárky od mého syna a jeho přítele mi udělaly velkou radost, pro mne je kniha v čj tady nad všechny dárky! Těším se o to víc, že dvě z knih jsem našla u mnoha z Vás na blogu a recenze byly dobré, proto jsem si je přála. Třetí knihu mám pro kamaráda z Virginie, který docela bojuje s pitím alkoholu. Chtěla jsem tuto knihu pro něj proto, že v ní Jack london popisuje, jak alkohol ovládá a pomalu zabíjí! Jack London popisuje vlastní zkušennosti a dost surově. Petr není hloupý, jemu i Renatě stále pomáhám s formuláři, jezdím s nima na každé pozvání k inspektorovi ze sociálky, ale jeho, podle mne přílišné, pití mi na něm vadí a chtěla bych, aby si uvědomil, jak na své okolí působí. 
Velkou radost mám z doma vyrobených mýdel od Janky ze Slovenska. Objednala jsem si je pro sebe a pro Irenku, která se nemůže mýt sprchovým gelem. Vybrala si dvě, šípkové a kávové, které již na obrázku nejsou. Já mám velkou radost z mýdla z fialek, tu vůni i kytičky fialek miluji. Tady jsem fialky ještě nikdy nenašla. Janka umí snad všechno, obdivuji i její háčkované deky a tímto jí ještě jednou děkuji !http://janee33.blogspot.ie/ zde je odkaz na Janku.
Moc Vás zdravím, já i oba hafánci. Už je tu mám zase oba! Kesynku i Chlapečka. Jen jak tu byl syn s přítelem, trošku mi je rozmazlili ještě víc, než u mne byli. A taky je po jejich odletu hledali, byli štastní, že se jim věnovalo a mazlilo víc lidí, než jen já.

1 komentář:

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!