úterý 6. října 2015

Přiletěl mi dárek...

od šikovné Lenky Urbáškové, http://radostiodlenky.blogspot.ie/2015/06/budeme-slavit.html ,která šije nádherné tepláčky, bundy, nákrčníky pro děti z příjemných teplých materiálů. Dárek jsem fotila až minulý týden, při stěhování jsem neměla moc času. Proto obrázek vkládám až nyní , Leni moc děkuji, srdíčko i polštář se mi hodí do obýváku a už zde mají své místo.

Je skvělé, že si dokážeme v tom našem blogovém světě dělat navzájem radost! Lenka polštářky ušila a poslala nám všem, které jsme okomentovaly její příspěvek, věnovaný 2. narozeninám jejího blogu. 
Myslím si, že některým z Vás by se jistě některý z jejích výrobků hodil pro Vaše děti, koukněte k Lence na blog a oslovte ji v případě zájmu, věřím že Lenka vyjde Vašemu přání vstříc.

2 komentáře:

  1. Parádní kousek, měj se hezky :o)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Naozaj nadherny darcek :-) Bude sa Ti uzasne hodit do noveho domceka...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!