sobota 24. října 2015

Trenink

Na blogu u Inky jsem s nadšením sledovala její pečení na dnešní svatbu jejího syna. Opsala si recept. Mezitím mne skolila první podzimní chřipka. Protože beru Warfarin, návštěva u mého GP lékaře a ATB. Stejně mi to nedalo a musela je vyzkoušet. To proto trenink, že mne 16.6.2016 v 16 hodin čeká taky jeden obřad, registrované partnerství mého staršího syna. Bude to akce veliká a já odsud nepoletím s prázdnou. Kufr mám veliký a bude plný.... těchle úžasných koláčků. recept najdete zde:http://inkafej.blogspot.ie/  Jsou božské, na obrázku je dávka z půl kila.

Povidlové, s jablky a tvarohové.
Inko, moc děkuji za recept, určitě je napeču! Vykrajovala jsem víčkem z Kinder vajíčka a druhou stranou víčka dělala důlek. A v Irsku vylezlo sluníčko, tak vyrazím rozchodit chřipku, mějte se krásně!

4 komentáře:

  1. Marcelko, krásně jsi je od Inky okoukala.... Tak Péťa už bude každou chvíli ženatý, no a tobě to taky uteče a budeš se chystat :-)) Krásný víkend :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko, jé, já bych si zamlsala :o)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Na takovou slávu rozhodně dokonalá dobrota!
    Marcelko, doufám, že už jsi zase fit! Měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko, jsi úžasná žačka:o))..Já musím napsat, že u nás měly koláčky tak velký úspěch, že určitě nebudou jen svatební,ale budu je péct i průběžně..těsto se osvědčilo a nebylo vůbec těžké je připravit..asi je jen budu dělat větší:o))..Těším se až začnu sledovat tvé přípravy...Měj se moc krásně..Inka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!