neděle 24. dubna 2016

Nepřišel....

žádný zahradník! Počasí chladné, občas mrholilo, to jsem zalezla dovnitř. Ale trošku jsem zase pokročila.
Půl desáté ráno. Já navlečená do dvou mikin, protože vítr docela studený. Nafoceno ze zadní strany. Tráva v týdnu posekaná. Zůstala jen ta ošklivá suchá, místy shnilá tráva.. Pruh ,který jsem zryla v září. Tak dnes nanovo!Vedle pruhu kopeček čehosi, plný kamenů. před ním dolík, Takže plocha nesourodá. Jdu na to! Mám jen rýč, hrábě, ruce a kbelíky.

Nejdříve jsem musela shrabat posekanou trávu. A pak už přišel na řadu rýč. Moje záda i ruce trpí...
Měla jsem na posekání půjčenou za pět euro od sousedky tzv. cylindrovou sekačku. Nemá kolečka, ani sběrný koš. Je sice na elektriku, ale musí se jakoby poponášet nad trávou. Takže jsem zahradu sekala asi na pětkrát. Tráva byla dost vysoká. Byla to fuška!




Už po poledni. Ryla jsem ,vybírala větší ,ale i menší kameny. Je jich stále dost! A to jsem takových deset kbelíků vybrala v září.

Odpoledne přišla Renata. Byla v šoku, kolik jsem toho zvládla zrýt. Zmizel kopeček čehosi, doplnila jsem hlínu do dolíku, pokus o srovnání do roviny.
Ještě mne čeká přední zahrádka. Ti z Vás, co jim zde něco chybí, máte pravdu. Budka pro ptáčky. Ve středu jsem Petrovi půjčila rýč. Od pátku popíjel a včera jsem si o rýč řekla Renče. Petr od středy vyhrabal jednu díru ,do které zapustil květináč. Když Renča rýč nesla ke mně, Petr silně opilý šel s ní a celou dobu nadával. Pak se posadil na můj sloupek, že prý bude čekat na to, až začnu něco dělat. Za chvíli bylo ticho, tak jsem se šla k oknu podívat, kde je. Odcházel, na rameni vyrvanou budku, kterou mi v zimě dal. Víc k tomu nenapíši, ale myslím si své.




Tři hodiny odpoledne ,končím. Necítím ruce ani záda. Pejsci jsou rádi ,že jsem s nima uvnitř. Kesynka mi nosí balonek a Chlapeček má hlad. Já rychle dodělala buchtu ke kávě. Dole piškot, na tom tvaroh s máslem našlehaný a poleva z čkolády, pár lžic másla a pár mléka aby se líp krájela. Venku chladno , občas poprchává. V týdnu pro výsledky z CT z minulého týdne. A budu pokračovat vepředu. Snad se trochu oteplí! Hezký zbytek neděle a díky za Vaše komentáře!

8 komentářů:

  1. Renčo, ty jsi šikovná, že všechno takhle stíháš.... u nás je taky zima, ráno mráz již několikátý den. Držím pěsti, aby výsledky byly dobré.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, občas nakouknu,ale dnes musím napsat. Jste dobrá, takový kus práce. Každá zahrada je náročná,ale pak ta radost. přeju krásné dny marie

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Marcelko, zdravím a mávám za vodu - zahrádku jsi vzala z gruntu a obdivuji, co všechno stačíš. Pejsci jsou skvělý a s buchtou mi děláš chutě - už druhý týden jsem nepekla, když doma není sladké, neláká mne to:-) ahoj a hezké dny, držím palce, aby výsledky z lékařské kontroly byly OK. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko, teda pěkná šichta to byla, uf. Ať výsledky dobře dopadnou a na oteplení se těším s tebou. Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelko, kráásně a mooc si pracovala a zahrádka tedy prokoukla neskutečně. S budkou mě to moc mrzí... člověk občas nechápe co se kolem děje :/ Koláč vypadá moc lákavě a na nervy je to dobrá "náplast" - aspoň u mě :)) akorát mě takovej nikdo neudělá :)) a když si ho udělám sama nebudu mít potom na koho svádět to případné kilčo, které na sebe sežráním nabalim :))))
    Budu na tebe moc myslet s výsledky - tfuj tfuj tfuj!!!
    Krásné jarní dny - snad u Vás taky někdy vykoukne sluníčko... Renča

    OdpovědětVymazat
  6. Marcelko, foukám na dálku na Tvé ruce a záda!!! Umím si to představit..tu dřinu, ale Ty jsi šikovná a pohnula jsi s tím neskutečně..teď jen to počasí by to chtělo...U nás byl víkend opravdu zimní...I padal sníh a fučel mrazivý vítr...v noci bylo -2...S buchtičkou a pejsánky sis určitě v teple odpočinula..Měj se moc hezky a zdravím na dálku a hladím pejsánky♥♥ Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravím zmoženou zahradnici! Marcelko, ty se jen tak nevzdáváš, viď! Ona z toho zahrada bude, nebojím se!
    Přeji hodně sil a posílám pohlazení pejskům! Helena

    OdpovědětVymazat
  8. A jéje...Moc dobře vím, co dokáže s chlapem udělat alkohol....znám to velice dobře. Tvoje zahradničení obdivuju, já u toho nikdy nevydržím dlouho.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!