pondělí 7. listopadu 2016

Hotovo....

Svetr jsem dopletla, zapošila konečky, pokusila se o vyfocení. Ještě ho musím opatrně vyprat a pak usušit. Ze šesti klubek Malabriga Whales Road 247 zbylo úplně malinké klubíčko, možná deset metrů....Mám z něj radost a i když na fotce vypadá krátký, není, mám ho až pod zadek. Až zítra dojde Renča na kávu, poprosím ji, aby mne v něm vyfotila.




Moc Vám všem děkuji za komentáře k minulému příspěvku, těší mne, že Vám mé pletení líbí!

8 komentářů:

  1. Marcelko svetr je nádherný, moc se ti povedl šikulko.
    Líbí se mi moc barvička.. Měj se moc hezky. Z❤

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko, parádní a jsem moc zvědavá, jak Ti bude slušet :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelko, moc se ti povedl, no a ten materiál :-)) a barvička :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Marcelko, zdravím a mávám za vodu. Svetr se ti moc povedl a těším se na tvoji fotku v novém "outfitu" :-). Už jsem zase bez přístupu na net:-( ale problém se postupně řeší. ahoj Zuzana - a ráno u nás poprvé maličko chumelilo:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelko, je opravdu nádherný!
    Přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Marcelko
    Ten je suprový....a ta barva.Moc se ti povedl.Počkám na modelku.Kdysi jsem pletla taky od krku,ale už si nepamatuji jak začit.Převážně to bylo na holky když byly malé,ale to je opravdu již dávno.
    Marcelko,móc zdravím do dálky a přeji pěkný den Marťula

    OdpovědětVymazat
  7. Svetr je moc pěkný. Už se těším na foto s modelkou. M.

    OdpovědětVymazat
  8. Vyzerá to dobre, som zvedavá ako ti bude svedčať:-)
    Pekná vlna, dobre zvolený vzor ju ešte obohatil!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!