pondělí 5. prosince 2016

Z víkendu...

Tak jsem zase trochu pletla, hooodně uklízela a trošičku zdobila... Dnes nebudu moc psát, protože chci zadělat nějaká těsta. Chlapeček je zdá se, o dost lepší, jen léky na srdíčko už bude brát každý den. Vyrážka se mu loupe a tak má, chudinka holá místa na zádech. Takže mu budu muset uplést svetřík, aby mi venku nenastydl.

Nazdobila jsem krb a do police přidala jako dečky sněhové vločky háčkované. Moc se mi girlanda líbí, ještě přibudou světýlka do okna- srdíčko s hvězdičkou, taky svítící.

Upletla jsem další dvě čepice, smetanová už má i bambuli, ta je pro mne z příze Drops AIR , šedá je Flax návod a je z příze Puna. Ta taky dostane bambuli, ale bambule mi zabere snad víc času, než uplést půlku čepice !


A dnes jsem upletla Katce z blohu "jaaquarius" jako poděkování za dárek do Vánoční výměny, tuto čepici pro jejího vnoučka Toníčka. K čepici jí ještě upletu svetřík. Tato čepice byle upletená za dvě hodiny a pak jsem hodinu motala na kartonové kroužky bambuli. Ale líbí se mi! A jdu zadělat nějaká těsta... Moc Vám děkuji za komentáře k mým příspěvkům, mám z každého radost, jen nyní nemám čas,na každý odpovídat. Krásné dny  Vám přeji, v té předvánoční době....

5 komentářů:

  1. Krb si krasne vyzdobila :-) A chlapeckovi prajem skore uzdravenie :-) Ciapocky su super, velmi sa mi paci aj ta modra, ma krasnu farbu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko čepice jsou krásné a z bambulí ti poradím. Kup si bambulkovač a bambulky jsou hotové jedna dvě. Koupila jsem si ho a nemůžu si ho vynachválit. Určitě ho dostaneš všude. Vypadá takto.
    http://www.prizealize.cz/Bambulkovac-PRYM-d508.htm
    Měj se a krásný Advetn přeje Tereza

    OdpovědětVymazat
  3. Pozdravujem a už ti idú knižky:-)
    Pre radosť, nie aby si si robila starosti ,,na oplátku,,!

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko, čepice jsou moc pěkné a výzdoba krbu je super. Posílá pozdrav za moře. M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!