pondělí 20. března 2017

První jarní den a Swingback...

Nejprve Vám všem posílám kytičku s přáním nejkrásnějšího jara, dneškem začínajícího, dopoledne po jedenácté hodině. Věřím, že se všichni dočkáme pěkných slunečných dní......a budeme se "vrtat" v zemi a vyhlížet kytky , s láskou vysazené.


A nyní se musím pochlubit, se svou šikovností ,ale i nešikovností. Včera asi ve dvě odpoledne jsem konečně dopletla Swingback, by Stephen West. Svetr, který měl být dárkem pro staršího syna. Měla jsem velkou radost a  měl ji i on, po shlédnutí fotografií svetru. 





Svetr jsem dopletla, začistila poctivě jehlou zapošila každou nitku z rubu a připravila lázen na vyprání. S Perwoollem na vlnu a hedvábí, dovezeným od nás, ve kterém peru vše, co jsem kdy upletla. Voda ani studená ,ani teplá. Akorát vlažná. Svetr jsem pak nechala trochu vykapat, zabalila do ručníku a jako všechny mé pletené věci , dala do pračky na jemno vyždímat. Jen na 400 otáček. I Vevka z Vlněných sester to dělá takto, jak jsem se dočetla kdysi na jejím blogu. Nikdy se nic nestalo. 

Až včera...., z pračky jsem vytáhla svetr na dítě.... rukávy jsou k sobě jakoby spečené...ani se do nich nelze dostat. A už jsem brečela... tolik hodin pletení... třikrát jsem párala a nakonec se mi z dárku, kterým jsem chtěla udělat radost, stalo tohle:


No chybama se učíme, i já.... svetr synovi samozřejmě upletu další... hlavně, když se nestalo nic jiného ! Ale nejdřív jsem plakala, ale pak i smála, jak se mi to povedlo, takhle svetr a mou práci, zničit. 

Proto mi dnes udělal balíček od Hanky R. z CDV -Centrum dobré vůle, velkou radost. Jen tak mi poslala knihu, kterou jsem u ní obdivovala , přidala k ní tři mnou milované čokolády Margot a usušený čtyřlístek pro štěstí!  Hance moc děkuji a letí za ní na oplátku také kniha. Snad bude mít Hanka stejně velkou radost, jako jsem měla dnes ráno já!



A Vám všem přeji hezký první jarní týden, plný slunce a pohody ! 

8 komentářů:

  1. Marně tady Marcelko přemýšlím co se mohlo stát. Svetr jsi přeprala v ruce, lehce odstředila - to vše také tak dělám, Perwoll také používám a dokonce ho ani nebalím do ručníku a proždímnu v pračce jen tak a nikdy se mi nic podobného nestalo. Musí to být tou přízí!! Je to opravdu k vzteku, já bych to obrečela.
    Balíček přišel v pravý čas.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Je to je teda sklamani ale je dobre ze jsi se tomu nakonec zasmala .Pred srazenim vypadal moc hezky,ted je otazka co udelas s tim srazenym ?Balicek prisel v pravy cas.

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelko, vím jaké to je, když se takhle ve finiši něco pokazí - ale život jde dál a ty můžeš uplést svetr jiný - mělo to tak být. Tak hlavu vzhůru a raduj se z maličkostí - a Margotku mám také ráda:-) ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko, to je vážně hrůza, taky bych byla asi na prášky....No aspoň, že margotka ti trošku spravila náladu :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelko, svetr vypadal úžasně.
    Mě se stalo něco podobného se svetrem moji mamky. Z velikosti XL se smrskl na dětskou velikost. Vyprala jsem ho v pračce na 30C v pervolu a programu na vlnu. Dokonce jsem našla i jedno klubíčko, kde byla napsána pračka a teplota 40C. Také nevím, kde se stala chyba. Mamka se tomu zasmála. Naštěstí ho skoro nenosila. Mě to ale přesto moc mrzelo. Tehdy ho pletla ona a vlnu jí přivelz táta ze služební cesty.
    Tereza

    OdpovědětVymazat
  6. Marcelko, ach jo!!!! To by člověk brečel.... Stane se, co naděláme, ale bybl by moc krásný!
    Posílám pozdravení, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. ...cítím s Vámi, tolik práce...já jsem kdysi zkusila zplstěný vlněný svetr vyžehlit napařovací žehličkou a on se opravdu "rozplstil"...možná by to před páráním stálo za zkoušku, nic horšího už ho nepotká
    zdravím a snad to bude ok :-)
    jarka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!