pátek 3. března 2017

Swingback by Stephen West ...

Slíbila jsem synovi uplést svetr, který si vybral v návodech Stephena Westa. Tak jsem se do něj v pondělí pustila... Tříkrát párala kus raglánu až k límci, protože jsem špatně pochopila návod v AJ. I já se chybama učím... číst anglické návody tak, aby to bylo dobře! 




Pletu z Puny Drops, odstíny 05 a 07. 


Dnes opět prší od rána a na zahrádce mám v záhonu i v trávě malý rybníček. 

Já pletu a pejskové se válí pod dekou. Je jim tak nejlépe.


Chvílema položím pletení a uháčkuji dokola pár řad na dece.
Na ni spotřebuji samostatná klubíčka , ale asi budu muset nějaká přikoupit.
 A zkusila jsem čepičku na vajíčko, se zajíčkem, ale pletení na dvojkách ponožkových jehlicích je opravdu náročné. Chce to cvik... 

Přeji Vám všem krásný víkend a děkuji za Vaše milé komentáře a maily. 

10 komentářů:

  1. Marcelko svetr bude určitě moc hezký, já musím mít veškeré návody v češtině, jinak se nechytám :o). Jak tak koukám na tu deku, tak mi vzor připomíná deku mou,na niž jsem dostala návod na vzorek od Jarušky z Rednevalu.
    Měj se moc hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš Alenko, že je to vzoreček od Jarušky. Musím se k Tobě na tu deku podívat...snad ji najdu. A děkuji Ti! M.

      Vymazat
  2. Marcelko také tě moc obdivuji. Návod v Aj je pro mne španělská vesnice. Ale už teď vypadá svetr parádně.
    Deka je vždy běh na delší trať, ale také se vyvíjí krásně.
    Krásný vzoreček. Pejsankům odpočinek přeji a posílám pohlazení.. Měj se moc hezky. Z❤

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Marcelko:-) ať vezmeš háček nebo jehlice, z práce tvých rukou vycházejí moc hezké věci - a doufám, že svetr uvidíme na fotografii s majitelem:-) budu se těšit. Deka je "běh na dlouhou trať", ale výsledek je pak hřejivý a chumlací:-) ahoj a hezký víkend. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko, svetr bude určitě krásný :-) Anglický návod bych nedala, radši pletu podle sebe :-)) A deka vypadá taky krásně :-)) Hezký víkend :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelka, chcem Ti ešte pogratulovať k Tvojmu milému blogu, nech sa vám darí dobre žiť:-)
    Záhradku som práve začala opečovávať.
    Muž robí plot, ja trochu hriadky, lístie, máme slniečko, teplúčko, budeme robiť poriadok v dome, aj na dvore:-)
    Tvoja záhradka vyzerá aj tak báječne, pozdravujem si vás tam v dialavách:-)
    Príde Ti posledná porcia Marcie:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Marcelko, svetr ač rozpletený se mi líbí už teď, co není česky není pro mě, někdy mě to pěkně štve, no jo, no. Měj se hezky. Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Marcelko, jsi skvělá, ta vaječná čepička, to je bomba - kouzelná!
    Hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Marcelko, syn bude ve svetru určitě fešák. Deka i čepička se mi líbí. M.

    OdpovědětVymazat
  9. Marcelko, svetr vypadá nádherně. Límec je tvořený pomocí zkrácených řad - jesli koukám dobře.
    Anglické návody nedávám.
    Tereza

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!