pondělí 29. května 2017

Háčkovaný klobouček

jsem včera konečně uháčkovala z příze Drops Love You 8 , bílá 100% bavlna. Klobouček poletí i se sukýnkou malé Aličce. Je jen bílý, aby ho maminka Aličce mohla dát i k jinému oblečení.


Moc nyní na počítači nejsem, protože když je hezké slunečné počasí, snažím se být co nejvíc venku na zahradě. Plevel totiž po dešti roste rychlostí blesku. Ale začaly vylézat gladioly, kosatce, nočenky... jsem moc zvědavá, jak to všechno bude vypadat, až to rozkvete. Těším se moc. Vzadu za záhonem jsem z prken, natřených stejnou barvou, jakou jsem natírala plot, udělala malou ohrádku na kompost.  Prkna drží jen takové kůly z větví, donesených z louky.  Uřízla jsem je  pilou a dole nožem vytvořila špičky a s kladívkem zatloukla do země. Nešlo to moc dobře, protože tam vzadu už je země samý kámen. Ale troška kompostu z bioodpadu tam snad časem bude. Jen si to musím ještě pořádně načíst. Na Pinterestu je odkazů a fotek spousta.


Kesynka a Chlapeček si užívají víc, když je pod mrakem. Minulý týden bylo několik dní až 24 st C
a to se jim nelíbí. Chlapeček by sice byl rád se mnou, jako vždycky, ale vydrží u mne jen chviličku a jde dovnitř, za chvíli zas ven a tak celý den...večer byl z toho tepla a pochodování sem-tam pěkně unavený. To Kesynka pěkně zalezla v obýváku pod deku a ven chodila jen ,když musela. 


Ani jsem nic nepekla, na mrazáku byla krabička vánočního cukroví, tak jsem něco málo sladkého ke kávě měla. Musím to tento týden napravit...Dnes už zase od rána mrholí a je pod mrakem. Tak se budu věnovat pletení šátku, na který jsem v těch teplých dnech ani nesáhla. 

                                     Děkuji za Vaše milé komentáře a mějte pěkný týden!


3 komentáře:

  1. Marcelko, klobouček se Ti moc povedl. Posílám pozdrav za moře. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Klobouček se povedl.
    Tak nevím, co by pejskové říkali na naše teploty. Od soboty je letní počasí, včera když jsem jela z práce teploměr ukazoval 30C ve stínu. Děti se cárají v bazánu a já jsem chudák v práci. V kanceláři nám nejde klimatizace, je nás tam 7 - 7 počítačů a 14 monitorů. Lze větrat jen na ventilačku okna jinak otvírat nemůžeme a dveře z bezpečnostních důvodů nesmíme otvírat. Takže je tam jak v sauně.
    Venku je teď také přes 30C.
    Už abych byla doma.
    Krásný den

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelko klobouček je moc pěkný, určitě bude Aličce moc slušet. Mávám do dálky a posílám pohlazení pejsánkům.Z❤

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!