pondělí 6. listopadu 2017

R.I.P. Kesynko

V pátek byl nejsmutnější den. Po několika nocích, kdy jsem s Kesynkou seděla na zemi a hladila ji... a nespaly jsme ani jedna,po třech týdnech zkoušení léků, jsem se rozhodla ji nechat odejít za Chlapečkem. Srdíčko na léky nezabíralo a ona se chudinka během týdne hrozně zhoršila. Zavodněná v bříšku, všude okolo vyhublá, přestala ve čtvrtek pít i přijímat potravu a i vykonávat potřebu. Brečela jsem celou cestu autem k veterináři a celou cestu zpět. Už je s Chlapečkem, kousek od něho na mé zahrádce. Spi sladce, babunko zlatá! Moc mi chybíte oba dva!
Jsem moc ráda, že tu byli se mnou, svobodní a štastní a milovaní tak, jak předtím nebyli !

16 komentářů:

  1. Je mi moc smutno s Tebou Marcelko, rak ráda jsem o nich četla! Měli se u Tebe moc hezky, chudinky malý. Psí život je krátký proti lidskému a tak nás nechtěně zarmucují svým odchodem, i když celý svůj psí život se snaží nás těšit. Drž se! Dagmar

    OdpovědětVymazat
  2. To je mi tak líto :-( vím jak Vám je, sama jsem před 4,5 lety musela udělat stejné rozhodnutí a nechat našeho dvanáctiletého pejska odejít za duhový most...
    Za dva měsíce k nám přišlo štěňátko staforda, protože jsem si život bez hafana nedokázala představit. A je to naše psí láska, která nám pomohla překonat tu bolest.
    Pokud možno pěkný den do Irska.
    Mirka

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelko, to je moc smutné. Jsi statečná a úžasná bytost.
    Přeji ti, ať je líp.
    Posílám obejmutí a pohlazení.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
  4. Ale ne! To mě mrzí, ale jenom my máme v rukou tu moc nenechat pejsky trápit. Lidem do nebe pomoci nejde. Trpím s tebou, protože to moc dobře znám. Ach jo, opatruj se!

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Marcelka, súcitím s tebou...objímam, budem myslieť, boli moc milovaní!
    Druhým rokom som otvorená ďalšej núdznej bytosti...tieto týždne až drásavo a pozerám nechcené, vyhodené, ranené psíky...dcéra včera prišla s tou istou potrebou, dnes už oslovili s mužom OZ Majmesrdce kvôli jednému psíkovi, aj keď ja dúfam, že dobojujeme zdarne aj toho nášho chlapečka!

    OdpovědětVymazat
  6. Preji, at je brzy dobre a zustanou hezke vzpominky. M.

    OdpovědětVymazat
  7. Marcelko, dobře vím, jak ti je! Oba pejsci si u tebe žili jako v bavlnce! Dala si jim tolik péče a tolik lásky, snad tě brzo přestane bolet srdce...
    Myslím na tebe, drž se!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Marcelko, i mě je to moc a moc líto....Ale už je nic netrápí....a u tebe se měli oba moc a moc dobře :-) Drž se!!

    OdpovědětVymazat
  9. Všecko už tu je napsané....
    jsem přesvědčena o tom, že za těch pár let , co byli u Vás, dostali oba pejsci víc lásky a péče, než předtím za celý život, a vraceli ji dvojnásobně, o to víc Vám budou chybět.
    Skončila etapa života s Kesynkou a Chlapečkem, s láskou vzpomínejte na to hezké,co jste spolu prožili a netrapte se. Určitě je na světě nejaké další malé chlupaté klubíčko, které Vás potřebuje a čeká na vaše pohlazení....
    Jitka M.

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Marcelo, tak už mám zase slzy v očích.... Pejsci u vás měli krásný život. Vím, jak se cítíte, zítra to budou tři týdny, co za duhový most odešla i naše Sára. Máme doma pusto a prázdno a v noci ji slyším štěkat. Držte se!

    OdpovědětVymazat
  11. Marcelko... :-( Doufala jsem, že Kesynka bude už zdravá. Strašně moc mě mrzí, že to takhle dopadlo. S naší holčičkou to bylo kdysi stejné, takže vím, že teď už je Kesynce jistě lépe. A Chlapeček už není sám.
    Byla jste silná a udělala pro Kesynku to, co bylo nejlepší. Držte se!

    OdpovědětVymazat
  12. Bože můj, to je zase rána pro vás Marcelko
    Ale musíte si říkat, že teď už jí je líp.A chce to dalšího pejsánka Martina

    OdpovědětVymazat
  13. Marcelko, myslím na Tebe. Udělala jsi vždy pro oba pejsky to nejlepší. Vím, že žádné utěšování ten bol nezmenší. Ale nové štěňátko pomůže ten stesk zmenšit.
    Drž se. M.

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Marcelko
    Tak to je velice smutné.....tak to mě mrzí.Měli se u tebe dobře.
    Moc zdravím Marťula

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Marcelko posílám veliké objetí a prosím drž se.Z ❤

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!